Cómo deixar un comentario

Galego (en español, mais abaixo):

Podes deixar un comentario pulsando en “deixa un comentario”, ó final de cada entrada. Se o que queres é responder a un comentario anterior, ó final de cada comentario aparecerá a opción “responder”, que debes pulsar. Mais obvio non pode ser.

Para facer un comentario pídese unha dirección de correo electrónico. Se non estou trabucado, podes inventala de xeito que a túa intervención sexa anónima, escribindo cualquera chorrada, do tipo cualquerachorrada@hotmail.com.

Os comentarios no están, en principio, moderados, e non están suxeitos a ningunha restricción de lingua. Pero poden ser editados e borrados polo administrador (eu) se non se axustaran ás seguientes normas, sen perxuizo das condicións de uso do aloxador da páxina, wordpress.com:

En primeiro lugar, non se admitirán trolleos, insultos, expresións de mal gusto ou textos cuxa ortografía e sintaxe sexa ilexible.

En segundo lugar, non se permitirá revelar de secretos profesionais docentes nen a identificación con nomes e apelidos de persoas particulares concretas, especialmente menores de idade, salvo petición expesa delas mesmas, e sempre co permiso do administrador.

En terceiro lugar, non se permitirá, salvo que sexa estrictamente necesario, e siempre co permiso do administrador, a localización explícita, xeográfica ou institucional, do centro educativo ao que se poida referir o contido deste blog.

En cuarto lugar, no se permite o spam, ainda que podes enlazar a túa páxina se o desexas (e se o filtro antispam cho permite).

Polo demais, as normas anteriores están suxeitas a modificación unilateral por parte do administrador. Porque yo lo valgo.

As restricións anteriores obedecen non á vontade do administrador, firme defensor do principio quen o fai o paga (sana receta que fomenta a liberdade e a súa onerosa contrapartida, a responsabilidade), senon á disparatada xurisprudencia española, que fai ó administrador dunha páxina responsable legal dos comentarios vertidos por terceiras persoas (en consoancia cos principios xerais da nosa rancia democracia tutelada).

En todo caso, os comentarios agradécense, sexan de quen sexan, e son a millor proba (aparte das estadísticas, bastante malas en wordpress.com) de que la xente le e interésase polo que escribo. Agradécense especialmente as disgresións disparatadas, como esas nas que se comeza falando do fracaso escolar remátase divagando sobre a hipótesis da deriva continental de Wegener.

Un saúdo:

O administrador
yonosoyyoevidentemente@gmail.com

____________________

Español:

Puedes dejar un comentario pulsando en “comentarios”, al final de cada entrada. Si lo que quieres es responder a un comentario anterior, al final de cada comentario aparecerá la opción “responder“, que debes pulsar. Más obvio no puede ser.

Para hacer un comentario te pedirán una dirección de correo electrónico. Si no estoy equivocado, puedes inventártela de forma que tu intervención será anónima, escribiendo cualquier chorrada, del tipo cualquierchorrada@hotmail.com.

Los comentarios no están, en principio, moderados, y no están sujetos a ninguna restricción de idioma. Pero pueden ser editados y borrados por el administrador (yo) si no se ajustaran a las siguientes normas, sin perjuicio de las condiciones de uso del alojador de la página, wordpress.com:

En primer lugar, no se admitirán trolleos, insultos, expresiones de mal gusto o textos cuya ortografía o sintaxis sea ilegible.

En segundo lugar, no se permitirá la revelación de secretos profesionales docentes ni la identificación con nombres o apellidos de personas particulares concretas, especialmente menores de edad, salvo petición expesa de ellas mismas, y siempre con permiso del administrador.

En tercer lugar, tampoco se permitirá, salvo que sea estrictamente necesario, y siempre con permiso del administrador, la localización explícita, geográfica o institucional, del centro educativo al que se pueda referir el contenido de este blog.

En cuarto lugar, no se permite el spam, aunque puedes enlazar tu página si lo desas (y si el filtro antispam te lo permite).

Por lo demás, las normas anteriores están sujetas a modificación unilateral por parte del administrador. Porque yo lo valgo.

Las restricciones anteriores obedecen no a la voluntad del administrador, firme defensor del principio quien la hace la paga (sana receta que fomenta la libertad y su onerosa contrapartida, la responsabilidad), sino a la disparatada jurisprudencia española, que hace al administrador de una página responsable legal de los comentarios vertidos por terceras personas (en consonancia con los principios generales de nuestra rancia democracia tutelada).

En todo caso, los comentarios se agradecen, sean de quien sean, y son la mejor prueba (aparte de las estadísticas, bastante malas en wordpress.com) de que la gente lee y se interesa por lo que escribo. Se agradecen especialmente las disgresiones disparatadas, como esas en las que se comienza hablando del fracaso escolar y se termina divagando sobre hipótesis de la deriva continental de Wegener.

Un saludo:

El administrador
yonosoyyoevidentemente@gmail.com

3 Comentarios

  1. Sol said,

    Maio 9, 2010 ás 14:04

    He llegado a este blog a partir del buceo en otro, éste sí más conocido por mí, también del club de los “librepensadores sueltos” (como firmaba un grafitero en la valla de su instituto).

    Sacaré de donde sea el tiempo para seguiros!

    Un saludo cordial,
    S.

  2. iesounonies said,

    Maio 9, 2010 ás 23:08

    Pues sea bienvenida.

  3. Johna742 said,

    Setembro 4, 2014 ás 03:27

    Rattling nice pattern and good subject matter, hardly anything else we need D. gkeffefgkbde


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: