Monumento á prostitución


Revisando fotos de antigas viaxes descubrín esta, tirada en algún punto cuxo nombre non lembro, máis aló da Canda e o Padornelo, seguramente na provincia de Zamora, posiblemente en Puebla de Sanabria. Coincide con unha coñecida parada da liña de buses AutoRes, a que fai o traxecto regular Galicia-Madrid, ao pé da autovía.

A escultura merece entrar por dereito propio no libros sagrado das estatuas singulares. Ainda sendo todo un monumento ao mal gusto, ten a peculiaridade de ser a única estatua do mundo, que eu coñeza, que resulta ser unha homenaxe á prostitución.

Advertisements

6 Comentarios

  1. aulaga said,

    Febreiro 25, 2012 ás 02:55

    Sí, é en Puebla de Sanabria; concretamente en Cobreros, e a cafetería á cuxa porta están estas tres gracias chámase Los perales. As pobres señoritas tal vez pretenden darlle a benvida aos viaxeiros de auto-res e daínco, e o que dan é unha grandísma mágoa, ahí en medio da nada, á beira da N525, entre unha gasoliñeira e un hotel. Moi propio, pobreticas.

  2. Isod said,

    Febreiro 27, 2012 ás 01:29

    Ordiá… nos Perales… pois aínda parei alí hai ben pouco e non reparei. Será que hai dos ou tres bares-restaurantes seguidos, a ámbolos dous lados da estrada.

    Hai uns anos un empresario do sector montara unha asociación denominada ARELA, para reclamar a legalización, visibilización e esas cousas para este tipo de negocios. Creo que traballaba na zona de Valdeorras ou O Bierzo. Ao mellor foi un efecto secundario daquela.

    • iesounonies said,

      Febreiro 27, 2012 ás 10:58

      ¿Non sería ANELA, Asociación Nacional de Locales de Alterne?

      Bota un vistazo a esta cita:

      DIAGONAL: ¿Qué lazos unen a la ultraderecha en el País Valenciano con el mundo de la prostitución?

      JOAN CANTARERO: Las vinculaciones entre la extrema derecha y el mundo de la prostitución son muchas. Específicamente, las vinculaciones entre España 2000 y ANELA, la patronal de los empresarios del alterne son evidentes. El secretario general de España 2000, José Luis Roberto, es secretario general técnico de ANELA. En las elecciones municipales de 2003 fue cabeza de lista para el Ayuntamiento de Paterna. El número dos de esa candidatura, Anselmo Domínguez, más conocido como Rubén El Gallego es miembro de ANELA y ejerce como dueño de varios locales de alterne tales como Punto G y Las Palmeras en Castellón, La Rosa en Valdepeñas y otros muchos. Por otra parte está el abogado Manuel Salazar Aguado, casado con la hija del General Escandell, abogado del General Milans del Bosch durante el proceso a los golpistas del 23-F y a quien se le atribuye la redacción del bando militar de la asonada en la ciudad de Valencia. Asimismo, el suegro de Salazar ha sido defensor de generales de la Guardia Civil como Atarés, quien amenazó al ministro de Defensa de Suárez, Gutiérrez Mellado, ante cientos de testigos, civiles y militares. Los abogados de la ultraderecha juegan siempre el papel, especialmente en el mundo de la prostitución, de simples asesores. Salazar y Roberto presiden actos, a pesar de que los asesores no tienen que cumplir estas funciones. Evidentemente se lucran de la prostitución. El cuartel general de Roberto y Salazar está localizado en la sede de Levantina de Seguridad, sede muy conocida en Valencia, situada en el pasaje Ruzafa. En otra de sus sedes, en la calle Conde Altea, 1, puerta 22, está también ubicada la sede de la Central de Compras de ANELA, es decir, las oficinas donde se gestiona tanto la revista de ANELA (ANELA Actualidad) como la atención de los pedidos de los asociados: preservativos, sábanas, bebidas isotónicas o cualquier otra actividad. Es evidente que no solamente tienen relación sino que, además, se lucran. El 50% de los ingresos de la Central de Compras de ANELA van a parar directamente a manos de Roberto y de José Roca.

      Fonte: http://diagonalperiodico.net/article3060.html

  3. sobreira said,

    Febreiro 27, 2012 ás 15:47

    Polo que creo lembrar que lin no último libro de Antonio Salas (“El palestino”), nalgunha das súas obras anteriores (“El año que trafiqué con mujeres” ou “Diario de un skin”) deixaba clara este contubernio xudeo-masónico.

    • iesounonies said,

      Febreiro 28, 2012 ás 13:23

      Pois para pechar o círculo, é ben sabido que moitos xerentes de clubs de alterne están rexentados por policías ou expolicías. Co cal, o círculo péchase de xeito siniestro.


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: