Last Night of the Kings


El FMI estima que el próximo presidente de EEUU, bien sea de nuevo Barack Obama o el candidato republicano, será el último inquilino de la Casa Blanca en dirigir la hasta ahora mayor economía del mundo. (…) La economía china se expandirá de 11,2 billones de dólares este año hasta los 19 billones de dólares en 2016. En el caso de EEUU, su economía crecerá desde los 15,2 billones de dólares hasta los 18,8 billones de dólares. En estas circunstancias, EEUU se quedaría con un 17,7% de la producción mundial, su cota más baja de la era moderna, mientras que el gigante asiático lograría un 18%. Según señala MarketWatch, hace tan sólo 10 años, la economía de EEUU era tres veces mayor a la de China. Fonte.

Se a próxima potencia encargada de ordear o mundo vai ser China estamos aviados.

Advertisements

2 Comentarios

    • iesounonies said,

      Abril 26, 2011 ás 00:20

      Como tí ben sabes, Emmanuel Todd foi quen anticipou o desmoronamento do bloque do leste. Pero non lembro (lin o libro fai anos) qué vaticinaba para despois do declive do imperio americano.

      De calquera xeito hai que tomar as opinións do FMI con pinzas: como sexan igual de acertadas que os seus plans de restructuración económica dos países do terceiro mundo son para botarse a chorar.


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: