Ordenadores na escola


Ao dicir deste artigo enviado por unha lectora

según un informe muy minucioso, resulta que la evaluación de los experimentos más avanzados sobre el uso de ordenadores en la escuela alcanza la unanimidad en un punto: las nuevas tecnologías no mejoran los resultados académicos en ningún caso.

O que contrasta co expresado por Asimov nesta entrevista, e que atopei en Menéame:

Seguramente as dúas posturas teñan razón: o que hai que facer é facilitar que os alumnos teñan ordenadores na súa casa (non tanto na escola), a precios asequibles, con unha conexión a boa velocidade e a un precio razoable, e non o lixo que se oferta actualmente.

Advertisements

1 comentario

  1. cousas que se din said,

    Agosto 27, 2010 ás 12:38

    Eu creo que as dúas posturas non son opostas; o quid da cuestión está nunha das afirmacións que Asimov fai ao principio da entrevista; que sexa algo que tí estás interesado en saber. Se non lles damos algo que queiran aprender, non van aprender, así de simple, xa lles podemos dar tódolos pecés que queiran mercar as administracións. Penso que mentres non cambie o xeito de traballar na escola, a idea que temos do que deben saber e de cómo deben aprendelo, nin as novas tecnoloxías nin un santo milagreiro farán mellorar os resultados académicos.
    Damos un currículo pechado e, en consonancia, ofrecemos unha ferramenta pechada, e ficamos abraiados de que os resultados non melloren…iso sí, temos moi claro que é que non amosan interese, e que non aprenden porque non queren…
    pois tendo iso claro, ao mellor deberiamos empezar por ahí.


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: