FUD


O medo, a incerteza e a dúbida (FUD, fear, uncertainty and doubt) é unha estratexia comercial consistente en diseminar información negativa co fin de perxudicar a un competidor. Como estratexia comercial pode que sexa nova, pero como forma de conduta socialmente relevante é vella como o mundo, e xa temos falado dela. En toda organización humana (un instituto de ensino secundario é unha organización humana, por se algún non se dera conta) a información sensible transmítese de xeito viral, segundo as leis da rumoroloxía.

Hoxe, para pasar o domingo, preséntolles unha peliculiña que expón as nefastas consecuencias que pode ter un simple rumor nunha escola de nenas. A Calumnia (The Children’s Hour, 1961) mixtura temas como o prexuizo social, o rumor, o sentimento de culpa e a distorsión e a manipulación da realidade.

Trailer de A Calumnia. Para ver a película completa, prema aquí.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: