A escola no Xapón


Atopei un bloguiño dunha española que vive no Xapón, e conta cousas interesantes sobre as escolas xaponesas:

La comida no se come en un comedor comunitario, sino dentro de las clases, para lo cual, suben la comida desde la cocina y los mismos niños, vestidos con batas y gorros celestes, sirven la comida a los compañeros (cada semana le toca a algunos y van cambiando)

(…)

Los padres deben ir una vez al año como minimo para ayudar a limpiar el cole, ya que de las clases se encargan los niños, pero los padres ayudan limpiando zonas comunes, cristales,etc.

(…)

No hay uniforme, pero hay que ir al cole con gorrito (dentro del cole no hace falta, es solo una medida de seguridad para cuando van por la calle que se sepa que van o vienen del cole en ese momento), que suele ser de color amarillo para los niños de primero y segundo y a partir de ahi azul marino, aunque depende de cada escuela.

(…)

Reciben muchas visitas de inspectores, yo creo que cada mes minimo una, porque recuerdo ya muchas las veces que Sandra me ha comentado que los profesores se ponen elegantes para esas visitas. De hecho comentamos con mucha gracia que deben tener todos los trajes elegantes guardados en una habitacion, y cuando saben que vienen los inspectores se cambian rapido.

Sitios distintos, costumes distintos.

Fonte: La escuela en Japón, Puertas abiertas, I, II, III.

Advertisements

3 Comentarios

  1. iznogoud el infame said,

    Marzo 2, 2010 ás 22:11

    Eu non me atrevo a opinar sobre isto. a primeira vista parece que o seus sistema de valores é diferente do noso, ou iso é o que nos fan ver

  2. comotedigo said,

    Marzo 3, 2010 ás 23:55

    O que máis me gusta é o da limpeza, que fomenta a responsabilidade e a colaboración; porén, no meu centro, os pais/nais poñen o grito no ceo se castigas ao seu fillo a realizar tarefas de limpeza no IES; iso parécelles degradante, e que os rapaces fagan do espazo onde se moven un estercoleiro, non. En canto aos gorriños e o de vestirse de gala para as visitas do inspector, me da repelús pensar en tanta uniformización e tanta xerarquía, pero seguramente o sistema, con tanto control, sexa infinitamente máis eficaz que o noso.


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: