Perlas cultivadas de Galicia Bilingüe


Alguén debería advertir aos directivos de Galicia Bilingüe (que hoxe mesmo comezaron os seus exercicios espirituáis en Pontevedra) que os seus seguedores afástanse da súas teses oficiais (ainda que é sospeita miña que non tanto das oficiosas). Quen non teña ganas de ver os vídeos completos que incrusto mais abaixo ten aquí unha escolma das perlas cultivadas na trastenda da nosa sociedade. Esto é o que pensan algúns dos participantes na manifestación convocada fai meses por Galicia Bilingüe en Santiago de Compostela, ao parecer en compaña de algúns invitados de fora de Galicia chegados en autobuses: aspiran según parece a condicionar o noso sistema educativo. Alí mesmo foron entrevistados a pe de rúa pola web Sei o que figestes. Cada quen que tire as súas propias conclusións (se é que pode).

“Se está implantando más el gallego que el español, eso es lo que no veo bien.”

“Durante siglos aquí no hemos tenido ningún problema de fracaso escolar”.

“El gallego es una lengua preciosa, pero se tiene que estudiar como una lengua preciosa.”

“Hombre, tiene que tener más espacio siempre el español. Y el gallego me parece perfecto, pero como una parte cultural importante, que también enriquece, pero en su justo punto”.

“Tenemos un idioma muy rico, que se habla en muchos sitios, y el gallego, pues desgraciadamente, se habla menos, ¿eh?, y es un idioma, pero para andar por casa”.

“Yo soy bilingüista total”.

“Mira, lo que no puede ser es que ahora mismito a los profesores no sólo se les imponga impartir todas las clases en gallego, sino [que] si no lo hacen, ahora mismito te forman como una especie de consejo y te destinan pues… a Huelva. Y entonces eso es lo que no puede ser”.

“Tengo a mi sobrino en una Galescola y no estoy de acuerdo… no estoy de acuerdo en que le hablen única y exclusivamente en gallego a un niño por imposición. Yo tengo derecho a elegir en qué idioma quiero que se eduque a mi… en este caso, a mi sobrino“.

“El problema que estamos teniendo ahora en España ¿cuál es? Los idiomas de segunda categoría.”

“Los nacionalismos nunca fueron buenos. España es maravillosa.”

Y olé.

Os vídeos:

NOTA: a imaxe da vella falanxista do cuarto vídeo, minuto 3:13, non pertence a manifestación: trátase dunha imaxe histórica da transición. Supoño que é unha bravata do tipo que fixo a montaxe. Hai que dicir que Falange Auténtica sumouse, iso si, por iniciativa propia, á manifestación. Xa o dicía Fraga: “a política fai extranos compañeiros de cama”.

Advertisements

1 comentario

  1. Luis said,

    Setembro 14, 2009 ás 10:31

    Ridículo. Pobre xente ignorante. Nada máis. Un saúdo.


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: